Få styr på tidsregistreringen med de rigtige systemer

19 november 2019
admin

Har I svært ved at få tidsregistreringen til at hænge sammen i virksomheden? Er der nogle, der arbejder alt for meget? Eller er der nogle, der måske slet ikke får arbejdet nok? I begge tilfælde har I brug for at få et bedre system, så jeres medarbejdere korrekt kan registrere deres tid og få overblik over, hvor meget afspadsering de har, og om de arbejder nok eller ej. 

Der findes en række forskellige former for systemer til tidsregistrering. Et af dem, der er en god ide for dig at se nærmere på, er dog det fra anca.dk. De forhandler flere forskellige former for systemer, der er meget nemme for dig og dine medarbejdere at gå til. 

Hvilket af deres systmer du skal vælge, kommer blandt andet an på, hvor mange medarbejdere du har. Nogle systemer egner sig til mindre virksomheder med under 100 medarbejdere. Andre systemer egner sig bedst til større virksomheder, der har flere ansatte. 

Derudover skal du også se på, hvordan dine ansatte kan gå ind og registrere deres tid. Skal de scanne sig ind med et adgangskort, når de møder på arbejde? Eller skal de ind i et system og registrere, hvornår de er mødt, og hvornår de er gået? Måske skal de have mulighed for at gøre begge dele, så der kommer til at være en højere grad af fleksibilitet i forhold til, hvordan de registrerer deres tid. 

Det er alt sammen forskelligt fra virksomhed til virksomhed og kommer an på en lang række forskellige faktorer. For eksempel hvad der er muligt i den bygning, som I sidder i, hvad der tidligere har været jeres kultur, og hvor meget dine ansatte sidder ved en computer. 

Lige meget hvilken form for tidsregistrering der er den rigtige for jer, kan du dog være sikker på, at anca.dk forhandler et system, der vil passe til jer. 

Flere Nyheder