Her finder du kompetent hjælp til ejendomsadminstration
Er du enten ansvarlig for en ejendom, andelsboligforening, ejerforening eller en boligforening, kan det være aktuelt med hjælp til håndtering af salg og fremvisning af boligerne, opkrævning af boligafgift samt at der er styr på de grønne arealer i området. Det er både med til at tiltrække flere beboer til området, men efterlader også de nuværende beboer glade og tilfredse. Ved at hyre en ejendomsadministration får du en forlænget arm til at udføre mange af de administrative opgaver, der typisk vil være i forbindelse med en forening, som de fleste medlemmer i bestyrelsen ikke vil kunne finde tid til i den travle hverdag.
Hvilke fordele er der ved at hyre en ejendomsadministation?
Der er faktisk flere fordele ved at hyre en ejendomsadministration. En af dem er at de kan varetage driften samt løbende opdaterer bestyrelsen på både driften og det økonomiske overblik. Her kan de løbende rådgive bestyrelsen om de initiativer, der skal til for at foreningen fortsat har en sund og stabil økonomi. Som udgangspunkt kan du få skræddersyet en løsning, der passer til jeres forening. Det betyder, at du kan vælge en basis eller total løsning, hvor enten kun enkelte opgaver bliver varetaget eller du leverer ansvaret for alle administrativ opgaver. Det basale kan typisk være drift, opkrævninger af boligafgift, betalinger af regninger samt løbende bogføring og regnskabsføring, så regnskaberne er klar til at blive leveret til en revisor.
Hvem tilbyder professionel og kompetent ejendomsadministration i København?
Der er oftest flere virksomheder, der tilbyder professionel ejendomsadministration i hovedstadsområdet. Vi anbefaler derfor, at du forhører dig rundt i netværket, for at se om der er nogle der har gode erfaringer. Vi har desuden gjort os lidt research og fundet frem til en ejendomsadministration i København, der både har et godt ry i branchen og leverer et godt stykke arbejde til mange glade ejerforeninger og boligforeninger.